Brugervenlig online bestilling
Når I som virksomhed indgår en aftale om frokostordning og/eller mødeforplejning med DinnerdeLuxe, fremsender vi en velkomstmail til jer med en URL samt brugernavn og password, som I skal bruge for at logge på jeres brugerprofil. Derefter kan I gennem nogle lette trin bestille frokostkuverter og mødeforplejning i vores online bestillingssystem, som vist nedenfor.


3 lette trin
- For jer der er oprettet som kunde
Tryk på “LOG IND” øverst på siden og log på med brugernavn samt password fra velkomstmailen.
Vælg fanen “UGEPLAN” og angiv antal kuverter i bestillingsskemaet for den kommende uge.
Tryk “GODKEND OG INDSEND”. Meddelelsen "Succes!” viser, at vi har modtaget jeres bestilling.
Vi har tilpasset jeres brugerprofil med de produkter, I har ønsket. Ønsker I også at have mulighed for at kunne bestille mødeforplejning, såsom sandwich, mødetallerkener og smørrebrød, kan vi altid tilføje det til jeres brugerprofil, så I kan bestille det efter behov. Vores online bestillingssystem giver jer stor frihed som kunde, da I kan gå ind at justere i antal kuverter, leveringsdato osv., og I modtager til slut en ordrebekræftelse med alle informationer.
Hvis I har brug for hjælp til online bestilling eller ønsker at blive kunde, så I kan bestille i det online bestillingssystem, er I altid velkomne til at ringe til hovedkontoret på
70 20 04 07. Her sidder vi klar til at hjælpe dig.

NAM

Frokostordning
Har I brug for hjælp ?
